Έλληνες ISP και Τεχνική Υποστήριξη

- Υποτίθεται ότι οι ISPs στην Ελλάδα απευθύνονται εκτός από οικιακούς και σε εταιρικούς πελάτες. Υποτίθεται ότι η υποστήριξη που παρέχεται σε αυτούς (τους εταιρικούς) πελάτες πρέπει να είναι άμμεση και συντονισμένη γιατί η πρόσβαση στο Internet γι αυτούς είναι κάτι στο οποίο βασίζουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Όλα αυτά βέβαια υποτίθενται γιατί η πραγματικότητα διαφέρει.

- Προσωπική εμπειρία: Έχουμε στο χώρο εργασίας μας γραμμή πρόσβαση ADSL της HOL η οποία εξυπηρετεί αποκλειστικά το site μας. Η γραμμή αυτή ξαφνικά βρέθηκε εκτός λειτουργίας. Στην προσπάθειά μας να επικοινωνήσουμε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της HOL, εκτός από τις συνεχείς παραπομπές από τον έναν στο άλλο τεχνικό και μετά από περίπου 2 ώρες στο τηλέφωνο, η σύνδεση δεν έχει αποκατασταθεί.

- Κάποια στιγμή δεν αμφιβάλω ότι θα αποκατασταθεί, αλλά η δουλειά μας θα έχει μείνει πίσω τουλάχιστον για μια εργάσιμη ημέρα. Και διερωτάμαι αν με αυτή την πολιτική υποστήριξης οι κύριοι της HOL νομίζουν ότι μπορούν να κρατήσουν εταιρικούς πελάτες.

- Και μη νομίζει κανείς ότι διαφέρει η κατάσταση και με τους άλλους ISPs. Δεν ξέρω αν έχετε εμπειρία με τους ISPs του εξωτερικού, αλλά επισημαίνω το εξής: Ενώ στη Γαλία π.χ. ο πελάτης ψάχνει να βρει το καλύτερο ISP για να απευθυνθεί, εδώ ψάχνουμε να βρούμε τον λίγο χειρότερο. Με λίγα λόγια "ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ".

Δυστυχώς, δε διορθώνεται τίποτα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου